Vinya Els Vilars
Leix
Negre DO Costers del SegreUns 16,00 €
COM ÉS AQUEST VI?
Leix és un vi negre, elaborat amb Syrah, del celler Vinya Els Vilars, que ha reposat 13 mesos en bóta de roure francès.
UN VI PER A GRANS OCASIONS
Leix és un dels vins negres més sedosos de Vinya Els Vilars. El Syrah aporta aromes de fruita madura, especiades i balsàmiques, que s'arrodoneixen pels 13 mesos de repòs en bótes bordeleses de roure.
UN NEGRE DE PAISATGE
Vinya Els Vilars és un celler familiar, amb vinyes pròpies al costat de la finca, a Arbeca. Són dels primers elaboradors a plantar Syrah a la DO Costers del Segre. Leix dóna aquesta maduresa.
IDEAL PER CARNS I PEIXOS GRASSOS
Leix és un vi negre de guarda, de color cirera. Al nas evoca fruita madura, torrats fins i balsàmics. A la boca és fresc, mineral, amb fumats i caramel. Ideal per carns, tonyina vermella, o xocolata.

Lloc: Arbeca (Les Garrigues) Lleida
DO: DO Costers del Segre
Raïm: Syrah (100%)
Envelliment: Criança
Temps d'envelliment: 13 mesos en bóta de roure francès
Viticultura: Tradicional
Anyada: 2020
Vinya Els Vilars