Experiències

MARIDATGE DE GRANS ESCUMOSOS D'EUROPA I TOUR HISTÒRIC

Un viatge per Europa a través de les bombolles
Tast i maridatge Penedès

Preu per adult: 36.00.

Reservar

El maridatge de grans vins escumosos d'Europa i tour del celler Freixenet és una experiència de tast i maridatge al Penedès recomanada per ENOTURISTA.

ESCUMOSOS D'EUROPA A FREIXENET

Les visites amb maridatges culturals són una de les opcions més atractives de Freixenet pels amants de les bombolles. El maridatge de grans vins escumosos d'Europa és una experiència única per constrastar els secrets de l'elaboració de grans vins escumosos europeus, culminant amb una degustació de 4 escumosos selectes. La visita inclou un interessant audiovisual, baixada a les mines de 20 metres de profunditat, passeig de la part més antiga a l'actual, i un tast d'escumosos del Veneto (Itàlia), Rienghau (Alemanya), Champagne (França), i el Penedès. Tots els vins escumosos tenen la garantia del Grup Freixenet, que elabora escumosos de fa més de 100 anys i s'ha expandit arreu del món. El celler l'ofereix com una de les propostes gurmet, acompanyats d'una taula d'embotits i formatges per gaudir de les bombolles.

QUÈ INCLOU?

  • Benvinguda als jardins Freixenet
  • Visita al celler i al museu familiar
  • Passeig per les caves subterrànies
  • Tast de 4 vins escumosos
  • Taula d'embotits i formatges

Horaris

Visita amb reserva de data i hora.

RESERVA PRÈVIA

IDIOMES

Català, espanyol, anglès, francès i alemany

(subjecte a disponibilitat).

Per a traducció simultània, consultar.

Com arribar-hi?

Carrer de Joan Sala, 2, - 08770 Sant Sadurní d'Anoia
Google Maps

 

TRANSPORT PÚBLIC

Com fer enoturisme en transport públic al Penedès?

En tren, amb la Línia R4 Rodalies de Renfe.

El celler està just davant de l'estació.

Des de Barcelona, uns 50 minuts.

TRANSPORT PRIVAT

Des de Barcelona, uns 45 minuts.

Des de Vilafranca del Penedès, uns 20 minuts.

Des de Sitges, uns 30 minuts.

 

 

Preu per adult: 36.00.

Reservar

Freixenet

Històrica cava de Sant Sadurní

Visita al celler Freixenet, clàssiques caves centenàries subterrànies, amb bar de vins a Sant Sadurní d’Anoia, recomanat per fer enoturisme al Penedès.

Celler Alt Penedès Penedès

Penedès

Terra de vins i bressol d'escumosos

Tens ganes de fer enoturisme al Penedès? És una zona vinícola, on gaudir dels atractius del turisme. Consulta les recomanacions d'ENOTURISTA per preparar una escapada d'enoturisme al Penedès. Revisa les millors experiències. Abans de fer una visita enoturística al Penedès, mira els cellers, restaurants, allotjaments, bars de vins, botigues de vins i espais culturals que et recomanem.

Contacta

També et pot interessar
Comparteix aquesta experiència a les teves xarxes socials