Experiències

TAST DE VINS NEGRES

Una selecció dels millors negres d'Empordàlia
Tast de vins Empordà

Preu: 32,00€ per adult

Reservar

El tast de vins negres selecció és un dels tallers per gaudir dels vins més selectes del celler Empordàlia de Vilajuïga, molt a prop de Figueres. Prepara't per una degustació dels productes més prèmium del celler, els vins negres d'Empordàlia, acompanyats de productes de l'Empordà. Un tast divertit, ben explicat, recomanat per fer amb amics, o en grups, gaudints dels vins més exclusius del celler, de varietats autòctones com la Garnatxa i la Carinyena, provinent de vinyes velles.

Què inclou?

  • Iniciació al tast de vins
  • Explicació dels vins negres prèmium d'Empordàlia
  • Degustació de quatre vins negres superiors
  • Maridatge amb productes de proximitat de l'Empordà
  • Visita a l'Agrobotiga i el celler

OPCIONS

El celler ofereix un menú amb productes de l’Empordà maridat amb els seus vins. Consulta les opcions enogastronòmiques.

El preu rebaixat és per a menors de 16 anys.

XEC REGAL

Empordàlia ofereix xecs regal, que es poden bescanviar per les experiències. 

Horaris

Divendres i dissabtes a les 16:00h.

IDIOMES

La visita és en grup i es duu a terme en català.

Si voleu fer la visita en una altra llengua contacta abans.

RESERVA PRÈVIA

Imprescindible.

Per correu a info@empordalia.com.

Per telèfon al (+34) 972 53 00 43

Formulari a la pàgina d'Empordàlia.

 

Com arribar-hi?

Carretera de Roses, 3 - 17493 Vilajuïga
Google Maps

Transport

TRANSPORT PRIVAT

Des de Barcelona, 1h. 45 minuts.

Des de Girona, uns 48 minuts.

Des de Figueres, uns 20 minuts.

TRANSPORT PÚBLIC

En AVE, des de Barcelona a Figueres, 55 minuts.

Des de l'estació de l'AVE en taxi, uns 20 minuts

En autobús fins a Vilajuïg, uns 45 minuts.

Caminar de l'estació de l'AVE als jutjats de Vilatenim.

Agafar autobús L1 fins a l'estació de Figueres.

Allà, agafar autubús L12 a Roses i baixar a Vilajuïga.

Preu: 32,00€ per adult

Reservar

Empordàlia

Vins i olis ancestrals de tramuntana

La visita al celler Empordàlia us descobreix l'Empordà més ancestral. L'enoturisme és una porta oberta a tastar els vins i olis que els pagesos i viticultors de l'Alt Empordà han cultivat durant molts anys, molts dels quals són de varietats tradicionals, de vinyes velles i oliveres centenàries. La major part dels vins són de varietats autòctones, com la garnatxa o lledoner (blanca, roja i negra) i la carinyena o samsó. Els olis estan elaborats amb varietats de la zona, com l'argudell i el corivell.

Celler Alt Empordà Empordà

Empordà

Vins de tramuntana a la Costa Brava

L'Empordà és la zona de vins més al nord de Catalunya. Fes una escapada d'enoturisme a l'Empordà, del Cap de Creus a Girona amb vins de lledoner i carinyena. Descobreix les millors experiències, d'ENOTURISTA. Abans de fer una visita enoturística a l'Empordà, consulta els millors cellers, restaurants, allotjaments, bars de vins, botigues de vins i espais d'interès cultural. Mira la nostra selecció de millors vins de la DO Empordà.

Contacta

Comparteix aquesta experiència a les teves xarxes socials