Tast de tres vins al castell de Castell del Remei és una activitat de cultura i història a Lleida, recomanada per ENOTURISTA
La millor manera de conèixer el celler Castell del Remei és amb la "Visita guiada amb tast de tres vins". L'experiència comença a l'Enoteca, la botiga i bar de vins de Castell del Remei. Seguiu per la sala d'exposicions Lucilla Atilia, baixeu a l'interior del celler, on galeries de criança interminables, i una impressionant Sala de Bótes. Abans del tast guiat de tres vins, podreu interactuar amb un mural que repassa el cicle de la vinya i el vi. Al final, podeu tastar més referències al bar de vins, comprar ampolles a l'Enoteca, o reservar un àpat al Restaurant de Castell del Remei.
Dissabtes, diumenges, i festius.
Visites guiades a les 10:15h, 11:30h. i 16:00h.
Excepte diumenges a la tarda.
Reserva prèvia. Altres hores, a consultar.
ENOTECA
De dilluns a divendres, de 9.00h a 14.00h i de 15.00h a 17.00h.
Dissabtes de 10.00h a 18.30h.
Diumenges de 10.00h a 14.30h.
RESTAURANT
De dimecres a dilluns de 10:00 a 18:00 h.
Dimarts, tancat.
IDIOMES
Català, castellà
RESERVA PRÈVIA
Per telèfon al (+34) 973 580 200
Per correu a reserves@castelldelremei.com.
Per formulari a la web de Castell del Remei.
TRANSPORT PÚBLIC
Des de Barcelona, tren a Lleida. Renfe AVE-Avant, uns 62 minuts.
Des de l'estació de trens, amb taxi, uns 40 minuts.
Els caps de setmana la línia d'autobús Alsa Lleida-Linyola només circula una sola vegada, a les 13:00h, sense tornada.
TRANSPORT PRIVAT
Des de Barcelona, uns 90 minuts.
Des de Lleida, uns 38 minuts.
Des de Tarragona, uns 70 minuts.
Visita a Castell del Remei, celler històric fundat el 1780 a Penelles, amb bar de vins, botiga, restaurant i activitats d’enoturisme a Lleida. Castell del Remei és el celler més antic de Catalunya en l'elaboració i etiquetatge de vins amb criança. La finca es troba a Penelles, a la vora del Pla d'Urgell, a mitja hora de Lleida. A Castell del Remei elaboren vins des del 1780, any de la fundació de la colònia agrícola inspirada en els châteaux de Bordeus. El celler té restaurant, enoteca, bar de vins, santuari, estany, i un entorn natural deliciós. És la joia de la corona del grup Tomàs Cusiné que també té els cellers Tomàs Cusiné, Cèrvoles i Cara Nord.
Lleida és la zona de vins més canviant de Catalunya. Fes una escapada d'enoturisme a Lleida, des del Pallars, la plana del Segre a les Garrigues. Descobreix les millors experiències, d'ENOTURISTA. Abans de fer una visita enoturística a Lleida, consulta els millors cellers, restaurants, allotjaments, bars de vins, botigues de vins i espais d'interès cultural. Mira la nostra selecció de millors vins de la DO Costers del Segre.