Tres vins per quan tornem a compartir taula amb família i amics
Qui t’hauria dit fa dos mesos que enyoraries tant la família! Crec que quan ens veiem serà com el Nadal, però amb màniga curta. Us recomanem tres vins per compartir amb la gent que més trobes a faltar. Cada cop queda menys per veure’ns. I per beure’ns!
Montonega 2017
Mas RodóDO Penedès
12€ si el compres a la seva botiga online

Sorprèn els teus amb una varietat recuperada: la Montonega! Reivindiquem les varietats autòctones.Un dels cellers pioners a embotellar la Montonega és Mas Rodó, a les muntanyes de Mediona, on el raïm creix a 500 metres sobre el nivell del mar. És fresc, untuós i llarg, amb notes d’herbes aromàtiques. Ideal per cuina de peix, arrossos mariners... o ostres! És un seductor.
Gotim Bru 2017
Castell del RemeiDO Costers del Segre
Uns 8,50€ a la botiga online de Vilaviniteca o Vinissimus.

Si penses en menjar la cuina dels avis, busca’t un clàssic i icònic. El Gotim Bru és la insígnia del celler Castell del Remei, a Costers del Segre. Un negre afruitat i balsàmic, que t’endiumenja qualsevol recepta clàssica, perquè és elegant i ambivalent. Perfecte per fricandós, guisats o rostits. És un vi balsàmic, amb vestit de pruna i ribets de xocolata.
A part 2017
Cellers TarronéDO Terra Alta
Uns 14€.Pots trobar els vins del celler a la botiga El Petit Celler.

Si busques un blanc poderós, que et duri tot el dinar, hauràs de fer.. un A part, de Cellers Tarroné, a la Terra Alta. Un vi blanc poderós, elèctric i amb criança. La fusta d’acàcia li dóna volum, presència i no emmascara la fruita. És un blanc lluminós, cremós i persistent. Garnatxa Blanca de Vinyes Velles.